Įsivertinimas
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui taikoma „Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika .
Įsivertinimas – procesas, kurio metu mokyklos bendruomenės nariai analizuoja mokyklos veiklos kokybę.
Įsivertinimo uždaviniai:
• numatyti mokyklos tobulinimo perspektyvą;
• stiprinti mokyklos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už visos mokyklos veiklos kokybę;
• teikti mokyklos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie visų mokyklos veiklos sričių kokybę;
• didinti mokyklos personalo kompetenciją, skatinti savo paskirties refleksiją;
Mokyklos veiklos kokybei įsivertinti direktorės įsakymu Nr. V 1-(1.3.)102 sudaryta Įsivertinimo darbo grupė.
MOKYKLOS ĮSIVERTINIMO GRUPĖ
Įsivertinimo grupės pirmininkė – dorinio ugdymo mokytoja Laura Ačienė
Nariai:
Daiva Stragauskienė – anglų k. mokytoja;
Alma Judelienė – matematikos mokytoja.